Beklager !

Publisert den 16.05.2022 Kl. 18.00

Av Fred Johs

Beklager til mine trofaste lesere. Jeg velger sannsynlig å legge ned denne bloggen etter for mye pes fra venner om hvorfor jeg ikke har tatt med «ditt og datt» … Jeg har godt over 1600 innkomne rapporter og meldinger vedrørende situasjonen i Ukraina, og kan ikke ta med alle. «Redaksjonen» min er ikke større enn en mann.

Når det blir pes og stress og forklaringer rundt annen hver artikkel på grunn av noen som plutselig har fått «mensen», gidder jeg ikke mer.. Min artikkel fra i går er allerede fjernet, og om noen vil ha manuskriptet til denne, er det bare å gi beskjed.

Resten av mine artikler i denne plattformen, blir sannsynlig slettet innen kommende helg, om ikke noen har en god ide eller forslag til hva jeg bør gjøre.

I mellomtiden: – sier jeg stor takk til mine trofaste lesere – og takk for meg! – Fred Johs

———————–

Du kan nå følge Fred Johs også på Telegram:Fred Johs Blogspot

Vil gjerne høre dine meninger /kommentarer til artikkelen – uansett standpunkt. Dine meninger og tanker er verdifulle – så legg inn dine kommentarer i kommentarfeltet nedenfor. Ser frem til en konstruktiv debatt  – Ha en fin kveld.

Det er mulig å kommentere ved bruk av WordPress – Google – Twitter eller Face-Book konto. Kommentarfeltet er i bunnen av siden.

Du kan følge bloggen via Email, ved å legge denne inn i feltet nedenfor.

Denne bloggen kjøres uten reklame, og slik ønsker vi at det skal fortsette. Om du liker hva du leser og finner i denne bloggen, vil vi sette stor pris på alle bidrag som kan hjelpe å dekke de løpende kostnadene. Takk til dere alle.

Éngangs
Månedlig
Årlig

Make a one-time donation – Gjør et engangs bidrag

Make a monthly donation

Make a yearly donation

Choose an amount

100,00 Kr
500,00 Kr
1 000,00 Kr
300,00 Kr
500,00 Kr
1 000,00 Kr
500,00 Kr
1 000,00 Kr
5 000,00 Kr

Or enter a custom amount – Eller velg ditt eget beløp.

Kr

Your contribution is appreciated. – Vi er takknemlig for ditt bidrag.

Your contribution is appreciated.

Your contribution is appreciated. – Vi er takknemlig for ditt bidrag.

DonateDonate monthlyDonate yearly

Norske bidragsytere kan også «Vippse» til 97 12 00 32

7 kommentarer om “Beklager !

  1. Du må ikke høre på disse som klager. Du er nødt til å fortsette bloggingen din. Den er gull verd å lese hver eneste gang det publiseres et nytt innlegg.

    Likt av 4 personer

  2. Trist at du fjernet innlegget fra i går, viktig info der som forteller sannheten mainstream media med sin propaganda forsøker å skjule. Så har vi det andre som er viktig, covid svindelen som du også har lagt ut sannheten om. Håper du ikke sletter bloggen, husk vi har alt for lite info på norsk for dem som ikke kan engelsk. Vi snakkes! 🙂

    Likt av 3 personer

  3. Ikke legg ned bloggen, Hvis dine venner peser, maser og stresser og vil ha forklaringer på ditt og datt ,så er de ikke venner, Så bør de heller bidra med noe konstruktivt ,opplyse seg selv og gjøre litt research på egenhånd. Fin uke ønskes

    Likt av 4 personer

  4. Takker hjertelig for stor støtte både på FB og andre fora.
    Det har ramlet inn støttemeldinger hele tiden via både messenger, mail, kommentarfeltet i FB, og også her i kommentarfeltet har det kommet støttemeldinger – for ikke å snakke om telefoner. Det har også kommet inn støttemeldinger fra folk jeg ikke hadde ventet det fra.

    Det er godt for meg å se og lese dette, og det gir meg motivasjon til å fortsette mitt arbeide med mine artikler.

    Tusen hjertelig takk til dere alle❤ – Takk for at jeg har dere❤❤❤

    Likt av 2 personer

Legg igjen en kommentar